ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום חמישי, 24 ביוני 2010

סקס עם אחותה התאומה

אז ככה חברים: לחברה שלי יש אחות תאומה ואני לא ידעתי את זה. יום אחד הלכתי לבית של חברה שלי ומה זה הייתי חרמן לסקס. שכחתי שהיא לא הייתה בבית אלא בעבודה ונכנסתי לבית שלה. ראיתי את אחותה התאומה והיא לא ידעה מי אני ואני חשבתי שזו מירב החברה שלה.
אמרתי לה בא לך להזדיין? והכי מוזר זה שהיא אמרה שכן. לרמות שאנחנו זרים עדיין. עלינו לחדר שלה ולא הבנתי למה אנחנו נכנסים לחדר אחר אבל ידעתי שלחברה שלי יש שגעונות בקשר של סקס אז זרמתי.

אמרתי לה תתפשטי אני הולך לזיין אותך בתחת והיא התחילה להתפשט , ואני התפשטתי כל כך מהר שהייתי ערום לפניה. לקחתי אותה והושבתי אותה על המיטה. נישקתי לה את הפטמות והכנסתי יד בין רגליה, ועשיתי לה ביד.

השכבתי אותה בעדינות על המיטה ועליתי מעליה, היא תפסה את הזין שלי ביד והכניסה אותו לכוס שלה שהיה מגולח ואני אהבתי את הלוק החדש. התחלתי לזיין אותה ועשינו סקס ארוך במשך שעה. פעם אני עליה ופעם היא רוכבת עליי.

אחרי שהיא גמרה זיינתי אותה חזק בדוגי עד שגמרי וכשגמרתי צעקתי "מירב".

היא נבהלה מיד ואמרה "אני לא מירב אני מורן" ואני מבולבל צחקתי עד שהבטתי על הקיר וראיתי תמונה של שתיהן.

אמרתי לה : "את האמת? את סקס יותר טוב ממנה"

והיום אני עושה סקס עם שתיהן וכמובן שמירב לא יודעת שפגשתי את אחותה וגם את הכוס שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה