ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום שבת, 9 באוקטובר 2010

סקס על החוף

דנה ואני חברים כבר שנה וחצי וכל הזמן היא אמרה לי שהיא רוצה לעשות סקס על החוף. היא תמיד אמרה שהסקס שלנו מעולה והזין שלי גדול וטוב אבל עדין יש לה פנטזיה וזה חוף הים . יום אחד החלטנו אני ודנה לנסוע לחוף בחיפה למסיבה קראנו לכמה חברים הבאנו אוהלים ותכננו להעביר שם את הלילה .

את האוהל שלי מיקמתי בכוונה רחוק מהשאר כי אמרתי לעצמי היום אני הולך להגשים לדנה את הפנטזיה ולעשות איתה סקס על החוף כמו שהיא תמיד מבקשת. פרסתי שמיכות וכריות והכנתי הכול דנה באה והתחלנו להתזמז היא מצצה לי את הזין ואני ירדתי לה ואז אחרי שהזין שלי עומד כמו טיל

היא עולה עליו ומתחילה לדהור עליו תוך כדי שהיא שניה נכנסת על הראש שלה בגג של האוהל חח והאוהל זז זה היה מצחיק ואפילו שהיה צפוף הפכתי אותה לתנוחה הכי אהובה עלי סקס בדוגי סטייל אני מתחיל לזיין אותה בדוגי והיא מתחילה לעשות קולות ואני אומר לה שקט

כמעט לפני אני גומר אני אומר לה דנה נשמה תהיי בשקט רצית סקס על החוף אז הינה אנחנו עושים פתאום היא עצרה ואמרה לי "זה לא סקס על החוף" לא תאמינו אבל סמנו על עצמינו שמיכה ביחד והתחלנו לצעוד על החוף למקום שקט באתי לפרוס את השמיכה והיא אמרה לי בלי השמיכה שכבנו עירומים על החוף והזדיינו כל חזק והיה סקס ממש ממש טוב אפילו עם כל החול וכל הבלאגן זאת הייתה אחלה של פנטזיה להגשים.. אחח סקס על החוף!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה