ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום ראשון, 5 בדצמבר 2010

לא עשיתי סקס מלא זמן!

הייתי בודד במשך כמה חודשים ולא קיימתי סקס מאז שנפרדתי עם האקס שלי. הייתי הולכת למסיבה של ידיד וידעתי אחותו היה חם, אבל מעולם לא עשה צעד לפני. הגעתי למסיבה והיא היתה שם. ראיתי אותה ומיד הלך קשה.זה היה זמן כמעט בשבילי לעזוב והיא ניגשה ושאלה אותי אם אני רוצה להישאר עוד קצת אז הסכמתי ואנחנו ישבנו ודיברנו קצת. שאלתי אותה אם היא יכולה להראות לי איפה השירותים, אז היא לקחה אותי למעלה, אבל במקום לקחת אותי לשירותים היא לקחה אותי לחדר השינה שלה. אני לא אמרתי כלום, כי ידעתי מה עומד לקרות. ךא היה לי בעיה לעשות איתה סקס ודווקא זה בא לי בטוב ממש.
היא היתה יפה, עם שדיים ורגליים יפות. היא עמדה מולי ולקח את החלק העליון שלה כדי לחשוף את שדיה החשופים, אז הג 'ינס שלה כדי לחשוף חוטיני יפה תחרה שחורה. היא ניגשה אלי, אבל עכשיו אני כבר חצי עירומה. היא ניגשה ולקחה את המכנסיים שלי והוביל אותי אל מיטתה.
היא שכבה אותי, ויכולתי לראות את הכוס המגולח היפה שלה. היא החלה למצוץ את הזין שלי סלע קשה, ואז אמרה האם אתה מוכן? היא קפצה עלי ואני גילגל אותה על דפוק, בסגנון המיסיון לה כלבלב (תנוחת סקס כמובן). אנחנו פשוט נפל לישון חבוקים וכאשר התעוררנו למחרת בבוקר התקדמנו לסיים במקום שבו השארנו של. עכשיו אני יוצא איתה.

תגובה 1:

  1. רוצים סיפורי סקס שיחרמנו אתכם חבל על הזמן? אן סתם לקרוא עם הפעם הראשונה שבה קיבלתי בתחת?

    https://sites.google.com/site/mysexparty/myfirstanalsex

    השבמחק