ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום ראשון, 9 בינואר 2011

סקס עם תאומות

אני רוצה לשתף אותכם על סקס שהיה לי שכל גבר חולם שיהיה לו סקס עם אחיות תאומות.
הייתה לי חברה אשכנזייה לבנה עם חזה קטן אבל היא ידעה לעשות סקס אוראלי כמו מטורפת בחיים לא שאבו לי את הזין כמו שהזונה הזאת הייתה שואבת.
היא הייתה נימפומנית זיינתי אותה בכל תנוחה ובכל מקום אפשרי.
אבל תמיד רציתי לעשות סקס איתה ואחותה התאומה.
אחותה הייתה הרבה יותר שווה היו לה שדיים משופצים גדולים ותחת סקסי ומחרמן מאד.
תמיד ניסיתי לשדל את חברה שלי לצרף את אחותה היא אמרה לי שאין סיכוי שהיא תסכים למרות שהיא מאד רוצה.
ערב אחד ישבנו בבית ואחותה באה לבקר אותנו היא לבשה שמלה פרחונית וכפכפי אצבע
כמובן שהיא הייתה בלי חזייה היא אהבה להיות משוחררת.
שתינו קפה ואני זרקתי לה סתם בצחוק איך היינו מתים לזיין אותך שנינו.
היא לא היססה  צחקה ואמרה עכשיו?
אמרנו לה כן לא הספקתי להגיד מילה ושתיהן היו ערומות והתחילו לתת סקס חינם אוראלי אחת לשנייה אני מייד התפשטתי ובאתי לאחותה מאחורה וזיינתי אותה שהיא ירדה לחברה שלי.
אחרי זה הן התחלפו ואני זיינתי את חברה שלי והיא ירדה לאחותה היה לה כוס ורוד יפה וחלק מאד.
נשכבתי על הגב ואחותה רכבה עליי וחברה שלי ליקקה לי את הביצים תוך כדי זה חרמן אותי מאד.
שהרגשתי שאני עומד לגמור נעמדתי והן היו על הברכיים והשפרצתי לאחותה בפה שפריץ חזק הן התלהבו והתחילו להעביר בינהן את הנוזל שלי בנשיקות צרפתיות לוהטות.
זאת אחת האורגיות החזקות שהיו לי בחיים.

חכו ותחזרו יש סיפור סקס בחינם מעניין נוסף בקרוב מאוד :)

תגובה 1:

  1. יש אתר שמציע טונות של חיילות ערומות אבל צריך להירשם ואני קצת מהסס למרות שחבר נרשם ומבסוט רצח.

    אם מישהו מחליט להירשם- תעשו טובה וספרו לי כי מת לדעת! תודה. הנה המייל: dvirbenzaken@gmail.com

    השבמחק