ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

סקס עם המורה נהיגה סקס

המורה לנהיגה שלי הוא נראה לי הבן אדם הכי חרמן שפגשתי אי פעם, כל פעם הוא היה נותן לי סתם ברקסים בזמן שאני נוהגת ושולח את היד כדי שאני לא אעוף לשמשה אבל בעצם מנסה לגעת בשדיים שלי, יום אחד הוא הגזים ממש, ונתן לי שוב ברקס, והפעם הוא תפס את השד הימני שלי, ומעך אותו והתחיל למשש אותו בכיף ובהנאה ואני לא ידעתי מה לעשות עם זה אבל האמת שזה היה לי דיי כיף,


מיד אחר כך הוא הוריד את היד לכיוון החולצה שלי ובינתיים הוא מכוון אותי לחניון נטוש בנסיעה, הוא הוריד את היד עוד טיפה למטה לכיוון המכנסיים ופתח לי את הכפתור נלחצתי ואמרתי לו מה אתה עושה? הוא אמר אל תדאגי משהו שיהיה לך כיף אני מבטיח, וזה גם ייתן לך רישיון מחרתיים, אמרתי

טוב ננסה אני מתה לרישיון ועוד לא מצליחה לעבור אף טסט, הגענו לחניון הוא אמר לי בואי תעברי רגע למושב האחורי, ברגע שעברתי הוא נעל את הדלתות ועבר אחרי, הוריד את החולצה שלי, ובינתיים פתח את המכנסיים שלו, הוריד גם את החולצה שלו ואת המכנסיים שלו הפשיל לאט לאט בלי דחף,

שהוא סיים להוריד את שלו הוא קם והוריד גם את שלי, נשארתי עם תחתונים וחזיה והוא עם בוקסר צמוד ומדהים, הוא פתח לי את החזיה ואמר אל תדאגי אני עושה לך מסאג', והתחיל לעשות לי באמת מסאג' שמהר מאוד הגיע לכיוון התחת שלי, הוריד לי את התחתונים בטענה שהן מפריעות, ושלף את האיבר שלו ופשוט התחיל לעשות איתי שם סקס לוהט וטוב במיוחד, מאוד נהנתי מהסקס תוך כדי מסאג' איתו, ובאמת אחרי יומיים קיבלתי את הרישיון בדואר! איזה תותח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה