ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום שבת, 10 ביולי 2010

סקס במפעל

קראו לה כרמית ועבדנו ביחד במפעל בצפון, היינו אז אחרי צבא. היא שנאה אותי מוות ואני לא סבלתי אותה. באותו יום עשינו סקס מדהים שמשך אחריו רומן ארוך. יצאתי למחסן לאיזו פינה וחיפשתי איזשהו חומר. כרמית גם הגיעה וחיפשה משהו ואני התעלמתי ממנה.

היא טיפסה גבוה וניסתה להוריד משהו ואני כבר לא היה לי נעים אז עזרתי לה. היא אמרה תודה והציעה עזרה בחיפוש. שנינו חיפשנו עכשיו ויצא שהיא התכופפה קצת ואני בטעות אבל באמת בטעות התחככתי בתחת שלה. היא הסתובבה מהר וחשבתי שהיא תתחיל לעשות סצנה אבל היא נצמדה אליי עם הגוך שלה ואמרה : ידעתי שזה מה שאתה רוצה... ואני הייתי בהלם אז לא ממש הגבתי.

היא הציעה ללכת לאיזה חדר נטוש שהיה שם ומיד בדקנו שאין בו מצלמות . אחרי שהגענו היא הפשיטה לי את המכנסיים כמו שרמוטה וגם את שלה ואז גיליתי שהיא בסך הכל בחורה.

את החצי שעה הבאה בילינו בסקס, סקס אוראלי, סקס אנאלי, סקס חזק , סקס עדין ומה שאתם לא רוצים.

אחרי שזיינתי אותה חזק והיא צרחה כבר בא לי לגמור. ביקשתי ממנה שתמצוץ לי שוב ואיך שהיא התכופפה גמרתי עליה והשפרצתי לה על כל מקום : בעיניים, בשיער, בפנים ועל הגוף. מזל שהיה שם מקלחות.

זה היה הסקס עם האוייבת שלי במפעל ששנאתי אותה ולא הייתי בטוח שהיא בחורה בכלל אבל התברר שהיא פצצה. אני ממש ממליץ לעשות סקס ולא מלחמה. חוצמזה שזה היה הסקס הכי טוב בחיים שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה