ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום חמישי, 22 ביולי 2010

סקס מילפ - סיפור סקס חריף

במכולת השכונתית יש מוכרת בת 40 (ואני בן 20) כוסית במיוחד. היא מילפ עם חזה מדהים וגדול שבעלה קנה לה. כל פעם שהייתי יורד לקנות משהו היא הייתי עושה לי עיניים וזורקת איזה הערה. אתם יכולים לדמיין מה היא אמרה כששאלתי איפה החלב... היא הצביעה על השדיים הענקיים שלה.

יום אחד היא שאלה אותי עם עשיתי סקס עם מבוגרת ואמרתי לה שלא. היא קמה מהכיסא וניגשה אליי, היא ליטפה לי את החזה והכניסה ידיים מתחת לחולצה שלי. היא התחילה להפשיט אותי ואני השכבתי אותה על הרצפה מאחורי הדלפק של החנות. הסקס היה מדהים, עשינו סקס במשך 10 דקות ולא יכלתי יותר.

זיינתי את המוכרת וליקקתי לה את השדיים הגדולים שלה כל הסקס. בין לבין נתתי לה פליק בתחת ובסוף גמרתי לה על החזה. היה פשוט כיף כיף כיף לעשות סקס עם המוכרת במיוחד שהיא כוסית והיא מילפ רצינית..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה