ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום רביעי, 9 בפברואר 2011

חולת סקס - סקס למבוגרים

היום בבוקר יצאתי מהבית שלי וראיתי את רינת החולת סקס שכולם שיגלו אותה ורק אני עדיין לא יוצאת מהבית שלה. לא יודע מאיפה היה לי האומץ אבל אמרתי לה שאני חייב סקס כי מזמן לא היה לי היא הסתכלה עליי המומה ואמרה לי שזה קטע כי גם לה בא מאד סקס עכשיו.

הזמנתי אותה לבית שלי נכנסנו פנימה היא הורידה את החולצה של וישר התחלתי למצוץ לה את השדיים והפטמות השוות שלה שישר הזדקרו לי בפה.
לקחתי אותה לכיוון החדר שינה שלי וכל הדרך חלבתי לה את השדיים הגדולים שלה.
נכנסנו לחדר והורדתי לה את המכנס והתחתונים והתפשטתי.
היא ירדה על הברכיים והתחילה למצוץ לי את הזין שהתחיל להתקשות בתוך הפה שלה ולעמוד חזק היא פשוט חולת סקס אוראלי רינת הזאת אחרי שעמד לי חזק תפסתי אותה והפכתי אותה על ארבע על המיטה וליקקתי לה את הכוס תוך כדי החדרתי לה אצבע לתחת והיא צעקה בטירוף וממש רטטה לי בין הידיים.
היא אמרה לי שהיא חולת סקס אנאלי אז התרוממתי תפסתי את הזין שלי ופישקתי לה את התחת וחדרתי אליה פנימה היא נאנקה בקול זיינתי לה את התחת חזק ומהר בלי רחמים הכנסתי את כל הזין שלי לתחת שלי ועם האצבעות שיחקתי לה בכוס.
אחרי היא נשכבה על הגב ושאלה אותי אם אני אוהב משחקי סקס אמרתי מייד שכן והיא הוציאה דילדו ענקי מסיליקון מייד לקחתי אותו והכנסת לה אותו לכוס החלק שלה ותוך כדי הכנסתי לה את הזין לפה הרי היא חולת סקס אוראלי .
הכנסתי לה את הדילדו עד הסוף לכוס ואת הזין לפה היא התחילה לגנוח בקצב מהיר יותר ופשוט נטרפה תוך כמה דקות היא פשוט גמרה מעולפת לגמרי.
אמרתי לה שגם אני גומר היא תפסה את הזין שלי ושאבה אותו חזק לפניי שהשפרצתי הוצאתי אותו מהפה ופשוט גמרתי לה על הפנים.
היא המשיכה למצוץ אותו וללקק את כל הזרע ממנו כל הפנים שלי נטפו ממני.