ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום רביעי, 16 בפברואר 2011

סקס אנאלי במעונות

אני סטודנט שנה שנייה באוניברסיטה בתל אביב. בתחילת שנת הלימודים נתקלתי בסטודנטית חדשה. היא הייתה קומפקטית עם חזה לא רע וגדול יחסית אליה. התחת שלה היה כל כך מחרמן קטן ומוצק.
הצעתי לה להכיר לה את במקום והראיתי לה את כל האוניברסיטה והמעונות ואז היא שאלה אותי "ואיפה החדר שלך"? האמת שאיך שהיא שאלה אותי ישר חשבתי לעצמי איך אני יעשה איתה סקס בחדר שלי ויזיין את התחת השווה שלה. לקחתי אותה לראות את החדר שלי והיא התחילה להרגיש כמו בבית ומורידה חולצה ואת הג'ינס שלה ונשארה בתחתונים. אמרתי לה שנראה לה שלא רק לי כנראה בא סקס עכשיו.
היא התיישבה על המיטה שלי והתחילה לגעת בעצמה שאלתי אותה מה דעתה על סקס אנאלי עכשיו והיא אמרה לי שמעולם לא קיבלה בתחת שלה.היא שאלה אם אני  עשיתי סקס אנאלי עם מישהי כבר. אמרתי לה שכן ואם עושים את זה בעדינות זה מאד מהנה. התחלתי להכניס לה אצבעות לתחת והיא אהבה את זה, במקביל היא עשתה לי ביד ומדי פעם מצצה לי את הזין. אחרי שהזין שלי עמד חזק והתחת שלה היה מוכן לקבל את הזין שלי החלטתי שזהו אני מכניס אותו. באתי מאחוריה והכנסתי את הזין שלי לתחת שלה ועשינו סקס אנאלי בדוגי סטייל.
היא לא נאנחה רק מדי פעם אמרה "כן , כן" . אחרי עשר דקות שאני מזיין לה את התחת והיא עושה ביד לעצמה הרגשתי איך היא גומרת מזה. הוצאתי את הזין שלי מהתחת שלה והיא ביקשה שאני אגמור לה בפה. לקחתי אותו והכנסתי לה אותו בפה וזיינתי אותו חזק והיא ממש נחנקה מהגודל של הזין שלי היא שפשפה לי אותה עם היד שלה  עד שגמרתי לה עמוק בגרון....