ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום ראשון, 13 במרץ 2011

סקס בעבודה

כרגיל הגעתי לעבודה שלי בתור מנהל משמרת, היתה שם בחורה מדהימה, שאי אפשר לתאר אותה מרוב שהיא יפה, בכל הזדמנות שהייתה לי הסתכלתי עליה וראיתי שגם היא בוחנת אותי, היה לה גוף מטריף עם חזה עומד זקוף שיער שחור ארוך ועיניים כחולות כמו הים . לפני שהלכה היא ניגשה אלי ונתנה לי את הטלפון שלה. כל כך חיכיתי לסוף המשמרת בשביל להתקשר אליה. הערב הגיע, ובשניה שהגעתי הביתה התקשרתי אליה.

הקול שלה היה כל כך רגוע וסקסי ובמהלך השיחה התגלגלנו לדבר על סקס, והיא שאלה אותי אם יש לי ראש פתוח כמובן שעניתי לה שכן והיא מבחינת אמרה לי להגיע עכשיו אבל שוב רק אם יש לי ראש פתוח לא ידעתי על מה לחשוב , מה היא מתכננת והסקרנות הרגה אותי התרחצתי מהר ונסעתי אליה.

היא פתחה לי את הדלת עם לבוש שלא משאיר הרבה מקום לדמיון חוטיני, כחול קצר וחזייה תואמת מתחרה היא הדביקה לי נשיקה רטובה ולוהטת ולקחה אותי לחדרה, שם חיכתה לי ההפתעה היא פתחה את הדלת ועל המיטה ראיתי את בעלה מחכה על ארבע,
כשלגופו חוטיני אדום בצד החדר הייתה כורסא והיא הלכה אליה והתיישבה.

היא ציוותה עלי להוריד בגדים וללכת לשבת ליד בעלה בזמן שאני מתפשט ובעלה על המיטה מחכה לי היא התחילה לגעת בעצמה ולהשמיע קולות הצטרפתי לבעלה והיא התחילה לחלק לנו "הוראות הפעלה" היא ביקשה שנתנשק ואני שזה חדש לי התחלתי להיות מגורה רק מהמחשבה שהיא שם שולטת בנו היא דרשה שבעלה ירד לי והוא עשה את זה, ירד לי היטב, ואפילו ליקק לי את החור של התחת הסקסי והשעיר שלי, וכשהיא ראתה שאני כל-כך נהנה דרשה שנפסיק ושאני אתחיל למצוץ לו וכל זאת כשהיא עדיין יושבת שם ומפנקת את עצמה.

בשלב מסוים היא קמה יצאה לרגע מהחדר ואני עדיין מוצץ לו את הזין היא חזרה עם ויברטור עבה בצבע כחול ודרשה ממני לעמוד על ארבע כשהיא ובעלה התחילו ללקק לי את החור של התחת ואת הזין והחדירו לי בעדינות את הויברטור וכשהוא היה בפנים היא הפעילה את הרטט הרגשה כזאת אלוהית לא הייתה לי בחיים כל כך נהניתי להרגיש את זה בפנים.

ניסיתי להסתובב ולשכב על הגב כשהויברטור עדיין בתוכי והצלחתי כששכבתי על הגב והזין שלי היה עמוד כמו מוט ברזל היא התיישבה עלי והחדירה את הזין שלי אליה וכל זאת בזמן שבעלה משחק לי עם הויברטור בישבן בשלב מסוים הוא גם רצה והוציא לי את הדילדו ודרש מאשתו לקום היא קמה והוא שכבר שימן את החור שלו התיישב עלי והחדיר את הזין שלי לחור שלו בזמן שאשתו התיישבה עלי כשהכוס שלה על הפנים שלי ואני טועם את כל המיצים שלה היא דרשה ממני ומבעלה שנחדור אליה חדירה כפולה ואנחנו כמו עבדים טובים עשינו זאת חדרנו אליה כשהוא מקדימה ואני מאחורה עד שגמרנו שנינו בפנים. זה היה הזיון הראשון שלי בשלישיה עם עוד גבר!

אתרי סקס מאפשרים לכם לראות סרטי סקס חינם

תגובה 1:

  1. הכרויות דיסקרטיות לסקס דיסקרטי http://www.lovedate.co.il/

    השבמחק