ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום שבת, 4 בספטמבר 2010

קלטת סקס לוהטת

לפני כחודש תפסתי את חברה שלי מזדיינת עם גבר אחר. הוא חבר ילדות שלה וידעתי שזה יקרה מתישהו הם תמיד היו ביחד והיו ישנים המון ביחד סקס היה באוויר ובגלל זה תמיד חשדתי.

הגעתי לבית שלה ושמעתי אותה גונחת, נכנסתי בשקט והדלת של חדרה הייתה פתוחה מעט, כשהצצתי ראיתי את חברה שלי שוכבת על הגב וגבר שוכב לה בין הרגליים והזין שלו נכנס ויוצא ממנה.

הוצאתי את הטלפון והתחלתי לצלם את הסקס אם כבר היא עושה סקס הכלבה לפחות נצלם את זה ונפיץ. הבחור הזה ידע איך לעשות לה טוב. השרמוטה מצצה לו את הזין חזק כמו זונה ואני המשכתי לצלם. הוא בא לגמור והייתי חייב להיעלם. לחצתי על הפסקת המצלמה ואז נשמע צליל. הם ראו אותי והיו במבוכה.

היום אפשר לראות את שניהם מזדיינים באינטרנט.

הנקמה המתוקה שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה