ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום שני, 20 בספטמבר 2010

סרטי סקס בחינם

מצאתי איזה אתר עם אלפי סרטי סקס בחינם וללא הרשמה. נכנסתי ביחד עם חברה שלי וחיפשנו את כוכבת הפורנו האהובה עלינו סשה גריי. יש לה תחת משגע ובסרט שמצאנו היא קיבלה בו שניים של כושים.

פתאום חברה שלי זורקת פצצה: אתה רוצה שנעשה ככה? אמרתי מה סרט סקס? והיא אמרה " לא, סקס אנאלי..." היא התפשטה לאט ובסקסיות ושאלה למה אני מחכה. התחלתי להתפשט לפני שהיא תשנה את דעתה.

היא הסתובבה אלי ומצצה לי את הזין כדי שיהיה רטוב ואמרה: עכשיו אתה מוכן להכניס לי בתחת. נכנסתי לעוד אתר של סרטי סקס בחינם ומצאתי סרט של זוג שמראים איך לעשות אנאלי בפעם הראשונה.

עשיתי לחברה שלי כמו בסרט: הכנסתי לה אצבע ואחרי זה קצת מהקצה של הזין שלי. וכל פעם הכנסתי קצת יותר עמוק. היא צעקה! אני הוצאתי את הזין ושוב הכנסתי – הפעם היא לא צעקה. המשכתי לזיין אותה בתחת כמו בסרט סקס ואז הגברתי את הקצב , היא רק גנחה בהנאה.

המשכנו ככה בדוגי עד שהיא לא יכלה יותר להבאתי לה גמירה בתוך התחת. למי שרוצה קישור לאתר של סרטי סקס בחינם וסשה גריי מקבלת בתחת שיפנה אליי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה