ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום חמישי, 30 בספטמבר 2010

הגדלת איבר המין? הדרך הבטוחה לפרסום!

שלום לכל הקוראים הנאמנים של בלוג סקס סיפורי סקס. שמי טל והיום רציתי לספר לכם איך הצלחתי להפוך לכוכב פורנו גדול בישראל ולהופיע בעשרות סרטי סקס ישראליים שבטח ראיתם אותי מככב בהם. אז הסיפור הוא כזה -

בגיל 14 אני זוכר שישבנו כל החבר'ה והתחלנו למדוד למי יש זין יותר גדול, כמו כל חבורה של ילדים שמתחרים בגיל ההתפתחות. הזין שלי היה ממש קטן לעומת של כולם עברו השנים ועדיין האיבר לא גדל לי אולי טיפה והרגשתי מאוד חסר ביטחון פחדתי להתקרב יותר מידי לבנות שלא ידעו שיש לי זין קטן.

בגיל 22 אחרי שיחרורי מהצבא החלטתי שהגיע הזמן להחזיר לי את הביטחון אחרי שהיה לי זין בגודל 12 ס"מ בלבד חיפשתי איפה אפשר לעשות הגדלת איבר המין וכמה זה עולה והאם זה מסוכן. לבסוף אחרי שחיפשתי מצאתי מקום ועשיתי בו הגדלת איבר המין אפילו שקצת פחדתי.

התוצאה הייתה מושלמת אחרי כמה חודשים האיבר שלי גדל ל17 ס"מ ואומנם הוא לא היה הכי גדול אבל הוא היה מספיק ארוך ועבה שיכולתי לתת לבחורה הנאה מושלמת בזמן שאנחנו עושים סקס. הביטחון חזר לי והיום אני מזיין בלי הפסקה והמחמאות לא מפסיקות לבוא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה