ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום שישי, 7 במאי 2010

עשיתי סקס בשירותים!

אני וחבר היינו במועדון בתל אביב. הייתי אז צעיר בערך בן 25 , וההורמונים השתוללו. והייתה אחת, אח איך הא רקדה שם. הייתה לה חולצה שבקושי כיסתה את השדיים העגולים האלה, החצאית הקטנה הבהירה לי שאני רוצה את התחת הסקסי הזה, והתנועות של הריקודים שלה הרסו לי את הלב. הייתי חייב לעשות איתה סקס!

ניגשתי אליה אחרי לחץ כבד מהחבר. היא הייתה קטנה כזאת, רזה וסקסית, רגליים דקות וחזה בגודל מושלם.
כאילו תפרו אותה במיוחד בשביל הזין שלי. התחלתי לרקוד איתה, הנפתי אותה באוויר וכל הדברים האלה שעושים.

בסיום השיר היא אמרה לי שהיא פה עם מישהו אמרתי לה שאני רוצה אותה. היא אמרה לי לפגוש אותה בשירותים עוד 10 דקות.
אחרי 10 דקות נכנסתי לשירותי הנשים והיא הייתה שם, שאלתי אותה מה עם החבר שלה והיא אמרה שהיא שלחה אותו הביתה. שאלתי אותה לשמה והיא ענתה: "שרון".

אמרתי לה: "שרון, אני רוצה לעשות איתך סקס" והיא אמרה לי: "אז למה אתה מחכה"?. נכנסנו לתוך אחד תאי השירותים והיא ישר הושיבה אותי על מכסה האסלה.

היא הורידה את הבגדים שלי בפרות והתחילה למצוץ לי כמו משוגעת. אני לא חסכתי אנחות בגלל שאנו במקום ציבורי. הרמתי אותה וקרעתי ממנה את החולצה הקטנה שלה. את החצאית הרמתי והסרתי לה את התחתונים.

הושבתי אותה עליי עם הגב אליי והיא התחילה לעבוד. היא התיישבה עליי וקיפצה על הזיין שלי . היא זיינה אותי רבע שעה ואני צרחתי שם . היא רק נהנתה וגם אותה שמעו. היא גמרה פעמיים לפני שהגיע לי לגמור והרמתי אותה ממני.

היא שוב התכופפה על רצפת תא השירותים ומצצה לי חזק כמו שמוצצים סוכריה. ועוד איזה סוכרייה.
גמרתי לה בפה לזונה הזאת ויא אהבה את זה. היא התלבשה ויצאה. בלובי השירותים חיכה החבר שלה וראה אותה עם שיער פרוע ופה מלוכלך. אני ברחתי משם חצי ערום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה