ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום רביעי, 19 במאי 2010

סקס עם קוקסינלית

אני רוצה לציין שאני דו, אין לי העדפה גברים או נשים. עכשיו קצת עליי: אני רוני, בת 24 ואני לא מזמן נפרדתי מהחבר שלי.

אחרי הפרידה חברות עודדו אותי לעשות סקס או לפחות לצאת לדייטים כדי להתגבר על החבר. בסוף השתכנעתי והכרתי דווקא בחורה באתר סקסדייט. היא אמרה שהיא בת 25 ומחפשת בחורות למטרת סקס סוער ובעיקר לסטוץ.

קבענו להיפגש באיזה מקום בתל אביב וכך היה. נפגשנו והיא הייתה ממש חמודה, היא הקשיבה לי ותמכה בי וזה היה ממש מהנה. ואז היא הציעה שנלך אליה ואני כמובן הסכמתי. ידעתי שאנחנו הולכות לעשות סקס ולמרות שאני לא לסבית לא הייתה לי בעיה כי אני דו עם ניסיון גם עם בנות.

בבית שלה דיברנו קצת ושתינו יין, אחרי שהיינו שיכורות מספיק התחלנו להתנשק ולהתמזמז. היא נגעה לי בשדיים ואני התחלתי לנשק את השדדים שלה. היא קמה ושמה סרט סקס והשאירה אותי חמה. אבל היא חזרה מהר וחזרנו להתמזמז.

התחלנו להוריד ידיים למטה אחת לשנייה ואני הרגשתי משהו קשה ומוכר. הסתכלתי עליה והיא חייכה.
היא הייתה חקלה כמו בחורה והיו לה שדיים אבל היה לה גם זין. היא אמרה לי שהיא קוקסינלית.

אני נדלקתי והתלהבתי ואמרתי לה שזה מדליק אותי, ושזה גם וגם, ממש כמו שלישייה עם גבר ואישה.

הסרתי את התחתונים שלה והיא את שלי . עכשיו אנחנו ערומות לגמרי, ואני רוצה לציין שהיה לה זין ענק , לפחות 25 ס"מ אבל היא הייתה ממש נשית וסקסית.

היא ירדה לי ואני מצצתי לה את הזין ב69 חזק ועמוק. אחרי זה היא אמרה לי בקול סקסי שהיא רוצה לזיין אותי. היא תפסה אותי והעיפה אותי על הספה ואחרי זה עלתה עליי. תפסתי לה בחזה והיא זיינה אותי . אחרי שהיא דפקה אותי וגמרתי הסתובבתי ונתתי לה לזיין אותי בתחת.

אחרי האנאלי היא גמרה על הגב שלי ואני התאהבתי.

מאז אני מזדיינת רק עם קוקס. ואני גם ממליצה לכן לנסות , גם אם אתן חושבות שאתן נגעלות תנסו להזדיין עם קוקסינלית ותראו מה זה סקס אמיתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה