ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום שלישי, 4 במאי 2010

סקס עם גרמנייה!

לפני כ5 שנים ביקרתי בגרמניה. הייתי בנסיעת עסקים בברלין למשך שבועיים. גילוי נאות הייתי אז ועדיין אני נשוי.

אבל אין מה לעשות והייתי חרמן, אני אוהב את אשתי אבל הגוף דורש את מה שהוא דורש. יצאתי לאיזה פאב קטן בערך באמצע השהות שלי שם. הייתי כבר שבוע בלי אשתי ובלי לזיין שום דבר. בפאב פגשתי גרמנייה חמודה אולי בת 19. היא הייתה בלונדינית רזה וסקסית. היה לה חזה לא גדול אבל משגע.

היא הסתכלה לעברי בלי הפסקה. אני הסטתי את המבט אבל כל פעם שעיניי הביטו לכיוונה היא עשתה לי עיניים. אחרי כמה דקות היא ניגשה אליי ובמבטא גרמני כבד אמרה לי באנגלית: "קח אותי למלון שלך".

לקחתי את ידה ומיהרנו למלון, עלינו לחדר שלי והיא השכיבה אותי על המיטה. היא הכניסה את האצבע שלי שעליה הטבעת נישואים לפה שלה ומצצה מעליה את הטבעת. היא שמה את הטבעת על השידה שהייתה ליד המיטה והתיישבה עליי. היא הסירה את החגורה שלי וקשרה את ידיי לברזל המיטה בחגורה.

היא התרוממה והסירה את השמלה שלה ואת תחתוניה ונשארה ערומה לגמרי. השדיים הקטנים שלה והכוס המגולח שלה שיגעו את הזין שלי שרצה לצאת מהמכנסיים. היא עלתה למיטה על ארבע כמו חתולה מעליי והסירה את מכנסיי כשאני קשור. היא עלתה על הזין שלי והכניסה אותו לתוכה.

לאט לאט היא התחילה לרכב על הזין שלי כשהידיים שלה תופסות את הידיים שלי והפה שלי מנסה לתפוס לה את הפטמות. היא צרחה במבטא "יאא יאא" ואני השתגעתי. הגרמנייה המזדיינת הזאת יודעת מה היא עושה. הטלפון שלי צלצל אבל היא לא הפסיקה. היא זיינה אותי בלי הפסקה. אמרתי לה באנגלית שאני גומר היא התיישבה על הזין שלי בלי לעשות כלום.

המסכנה קיבלה את הגמירה בתוך הכוס הסקסי שלה. אחרי זה היא ירדה ומצצה לי את הזין.
כשחזרתי הביתה אשתי שאלה איך היה בגרמנייה... רגיל את יודעת... כמו כל נסיעה.. התגעגעתי לעשות סקס איתך ;-)

האמת לא שיקרתי. בכל נסיעה לגרמניה אני עושה סקס איזה גרמנייה או תיירת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה