ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום חמישי, 22 באפריל 2010

סקס במעלית - עשיתם פעם?

האם יצא לכם פעם לעשות סקס במעלית? אם לא, אתם חייבים לנסות זה ממש ממש כיף.. אז הייתי חבר של מיטל בחורה מאוד חמודה היינו יוצאים 4 חודשים היא לא הייתה ממש יפה מה שאהבתי בה שהיא הייתה ספונטנית רצח ואהבה מאוד סקס. היינו עושים סקס בכל מקום ממש ככה.

פעם ישבנו משועממים בבית שלי ופתאום נזכרנו בסרט אמריקן פאי איך שהם עשו רשימה של דברים שחייבים לעשות כדי להתקבל לדלתא ואז אמרנו שנעשה גם אנחנו רשימת מקומות סקס שחייבים לעשות. ברשימה שלנו היה סקס בתא הלבשה בחנות בגדים, סקס במעלית, סקס בבית של ההורים במיטה שלהם, סקס בשירותים, סקס בתוך הבריכה ועוד מקומות ממש מגניבים ומשוגעים

אני לא אספר לכם היום את כל המקומות שבהם עשינו סקס אבל זה הסיפור הזה יוצא דופן כי למרות שתיכננו לעשות סקס במעלית קצת פחדנו להתפס בכל זאת בכל רגע היא יכולה לעצור ואנחנו בלי בגדים בלי כלום. אבל באחד השבתות שרצינו לצאת לטייל ירדנו במעלית ואז היא נתקעה צלצלנו כמה זמן בפעמון ואף אחד לא שמע כנראה בגלל שכולם ישנו

במקום להכנס ללחץ הסתכלנו אחד על השני וידענו שאת המקום הזה אנחנו מסמנים ברשימה שלנו. אנחנו הולכים לעשות סקס במעלית. סקס חזק כמו באיזה סרט סקס. התפשטנו מהר היא הביאה לי ביד דקה בערך הרטיבה קצת את הכוס הסתובבה אל המראה ואני מכניס לה מאחורה בשיא המהירות ועם המון המון פחד שפתאום המעלית תעבוד ומישהו מהשכנים שלנו יכנס

בגלל הפחד והמתח והמהירות שבה עשינו את כל הסקס גמרתי מהר אבל אני חייב לציין שזה היה כיףףףף סקס במעלית זה ה-דבר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה