ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום שלישי, 20 באפריל 2010

סקס על הבוקר

אני חייב לספר לכם את הסיפור שהיה לי לפני שבוע פשוט אני עדיין לא רגוע כי אני לא מאמין שזה קרה.. זה היה החלום הכי מהיר שהתגשם לי והוא היה על הבוקר עם השכנה שלי מיכל קמתי על הבוקר חרמן מתמיד חלמתי שאני עושה סקס על הבוקר עם מיכל השכנה שלי ובגלל שאני כבר מכיר את החלומות שלי החלטתי לעזור לחלום להתגשם

הלכתי אל מיכל הביתה, דפקתי בדלת לבקש סוכר היא פתחה לי את הדלת הילדה שלה בדיוק התארגנה לגן היא אמרה לי שאין לה סוכר אבל היא בדרך לקחת את הילדה שלה אז היא תקנה על הדרך ותביא לי אמרתי סבבה אין בעיה אני אחכה

כאשר היא חזרה אחרי 20 דקות בערך היא אמרה לי לבוא אליה לדירה היא החליפה שוב לפיג'מה כי זה היום החופשי שלה ובדיוק נכנסתי היא אמרה שאני אשב בסלון היא הכינה בנתיים את הקפה הגישה לי אותו ואז איכשהו הוא נשפך עלי על בגדי העבודה שלי ואני כזה "שיטט הבגדים" היא אמרה שהיא מאוד מצטערת והתחילה לנקות לי עם החולצה שלה היא מותחת את החולצה לכיווני ואין לה חזייה אני בוהה לה בחזה הענק שלה אוי איזה חזה אדיר

היא קלטה שאני מסתכל חייכה קצת והתחילה למשש את החזה ושאלה אותי אתה אוהב את החזה שלי אה? אני כזה מגמגם קצת אבל מיד מחזיר את השליטה ואומר יש לך חזה מדהים, גדול ועומד אני ממש אוהב חזה כזה מה את אומרת יש מצב לבדוק אם הוא גם נעים למישוש?

מיכל היססה לרגע אבל אמרה רק אם תעשה את זה בעדינות כי זה חזה מסילקון. לא האמנתי זה לא נראה מסילקון זה אמיתי לגמרי! ברגע שקיבלתי אישור ידעתי שאני יזיין אותה על הבוקר והחלום שלי יתממש! איזה כיף..

בקיצור התחלתי למשש לה את החזה היה כזה מדהים חזה קשה ונעים חלק וחמים.. ליטפתי לה את הפיטמות ואני רואה שהיא כבר מאבדת את החושים מיד לקחתי את היד השניה והחלקתי לה על הכוס כאשר הפיג'מה עדיין עליה.. היה לה מכנס קצר דפוק אותי והורדתי לה אותו הושבתי אותה עליי היא כבר ידעה את העבודה היא לקחה את הזיין שלי הרטיבה אותו טיפה והכניסה אותו ישירות אל התחת שלה.

הייתי בשוק לא ידעתי שהיא אוהבת סקס אנאלי ועוד על הבוקר?!?! היא רכבה עליי במלוא האנרגיות אין ספק שהיא קמה עם אנרגיות בבוקר היא רכבה וקפה והראש שלי בתוך החזה שלה היה פשוט מדהים..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה