ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום שני, 12 באפריל 2010

עשיתי סקס בפעם הראשונה

אני רוצה לשתף אתכן בסיפור אמיתי שקרה לי: אני בת 22 דתיה, נראית לא רע לפי דעתי. עד היום הייתי צופה בסרטי סקס יום ולילה. אך לפני חודש קרה לי משהו מיוחד. קצת אחרי ארוחת שישי יצאתי להסתובב עם חברות שלי גם הן דתיות. רובן כבר נשואות תמיד היו לנו פנטזיות אבל כל מה שעשינו זה לצפות בסרטי פורנו.

לענייננו: בעוד אנו מטיילות לנו ברחובות הבירה אנו פוגשות את אח של חברה שלי ליאת והחברים שלו. הם בני 30 בערך.

אחד החברים הזמין אותי לבוא איתו לפארק , בהתחלה קצת חששתי אבל הייתי נחושה בדעתי לנסות.
הגענו לספסל בפארק והוא מחייך אליי, אומר לי שאני משגעת ומתחיל ללטף לי את הלחי. אני מסיטה אותה הצידה והוא שוב מחזיר את היד. הפעם אני זורמת.

אני בודקת שאף אחד לא באיזור, השעה היא 10 בלילה והוא ממשיך ללטף אותי, הוא שולח את היד לכיוון החזה ומלטף לי את השד הימני.
הפטמות שלי מתקשות כמו גולה. אני עוצמת עיניים ונזכרת בסרטי הפורנו שראיתי כי מעבר לזה אין לי ניסיון ואני בכלל בתולה.
הוא משיב אותי על הספסל ומתחיל לפתוח לי את החולצה. לאט לאט הוא מנשק אותי בין השדיים, בבטן, ויורד למטה.

אני כבר רטובה לגמרי. הוא מושיט יד למטה ומרים לי את החצאית אני באופן טבעי מתקפלת מעט.
עכשיו היד שלו כבר בתוך התחתונים שלי והפה שלו עוד מנשק את כולי. הוא מתחיל לאונן לי ואני מתאפקת לא לצרוח. אני אומרת לו "תתפשט" והוא כבר ערום. פתאום הוא קם מעליי ואני רואה משהו כמו 25 סנטימטר של זין מתקרב לפה שלי. אני מוצצת לו כמו שראיתי בסרטי סקס בבית והוא יורד לי.

מדי פעם הוא מרים את הראש ונותן צרחה גברית וקורא בשם שלי "מוריה" . אחרי 10 דקות של מציצה רטובה אני אומרת לו קום, מושיבה אותו על הספסל כשהוא ערום ומתיישבת עליו כשרק חצאית על גופי. אני עולה על הזין הענק שלו למעלה ולמטה כמו שחקנית פורנו אחת שראיתי סילביה סיינט והוא צועק חזק.

אני מזדיינת בפעם הראשונה וזה עוד בפארק ציבורי – מי היה מאמין. החברות בטח מחפשות אותי אבל אני רוצה עוד סקס. אני עולה ויורדת עליו ועולה ויורדת והוא אומר לי אני גומר ומבקש לגמור עליי. אמרתי לו תגמור לי על כל הפרצוף וקמתי ממנו. התיישבתי על הדשא ואני עושה לו ביד ומוצצת לו והוא אומר לי "זה באאאאאאאאאאא" הוצאתי את הזין שלו מהפה שלי והוא משפריץ לי לפנים את כל השפיך שלו.

זה היה הזיון הראשון שלי והוא אמר לי שהחלום שלו היה לזיין בתולה ואני הגשמתי לו אותו.

אחרי כמה ימים הגשמתי לו עוד חלום לעשות אנאלי וגם עשינו אורגיה לא מתוכננת עם החברה שלי ובעלה אבל זה כבר סיפור אחר לגמרי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה