ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום ראשון, 4 באפריל 2010

סקס עם אלונה

ידעתי שאני אשכב איתה, אני ראיתי את זה בחלום. אני יזיין את אלונה. היא תבין ממני כמה טוב זה זין ישראלי, סקס ישראלי. היא הסטודנטית החדשה באונב' היא הגיעה אלינו בשנה הראשונה מרוסיה שם התחילה את הלימודים ובשל היחס שקיבלה בגלל היותה ישראלית היא הגיעה לפה אלינו. בפעם הראשונה שראיתי אותה אמרתי שהיא תהיה שלי התקרבתי אליה היא הייתה מאוד חכמה ואני ניצלתי את זה..

"אני ממש צריך את העזרה שלך... את תעזרי לי בלימודים ואני אכיר לך את העיר". "סגור" היא אמרה לי.. מאז הקשר בנינו התחיל והיא הייתה מגיעה אליי כל פעם אחרי האונב' היינו אוכלים ביחד צוחקים רואים סרטים ואז הגיע הלילה שאני לא אשכח בחיים אלונה הגיעה כולה שיכורה אלי אמרה שקשה לה מאוד כאן ושהיא לא ממש מצליחה להשתלב..

קירבתי אותה אליי והיא התחילה לנשק אותי! אני לא יכולתי לסרב. רציתי אבל לא יכולתי. התחלנו להתנשק והיא לה שפתיים מדהימות ורטובות.. כל נשיקה כמו חלום. את כל זה אני ראיתי בחלום. ידעתי מה יקרה ונתתי לזה לזרום.. היא הורידה את הבגדים ממני ופשוט שלטה בי. לא יכולתי לסרב. היא ירדה למטה והתחילה למצוץ בהתחלה לאט וברכות והגבירה קצב עד שהזין שלי עמד זקוף זקוף ומוכן לחדירה..

מכאן כבר לקחתי את השליטה לידיים סיבבתי אותה הורדתי לה את הטייץ הצמוד והמחרמן שלבשה התחלתי להכניס אצבעות וכולה היתה רטובה.. היא פשוט נזלה שם. אני מכניס אצבע ועוד אחד ועוד אחת עד שהגיע הזמן לדבר האמיתי, היא לקחה לי את הזין וכיוונה אותו ישר לכוס הורוד והחלק שלה. אני מכניס ומוציא מכניס ומוציא ובכל פעם הגניחות הרכות של אלונה אוי כמה שהיא סקסית וחמה... סקס מושלם עד כה.

המשך יבוא...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה