ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום ראשון, 4 באפריל 2010

הזיון עם אלונה - ההמשך

אני מכניס ומוציא, מכניס ומוציא, היא גונחת ולא מפסיקה להחמיא לי.. אוי אתה טוב, אתה מושלם פשוט. תמשיך אני לוהטת ואני ממשיך בקצב מכניס ומוציא. התעייפתי ונתתי לה לעבוד שכבתי על המיטה והיא עלתה עליי לחשתי לה באוזן האם היא יודעת לרכב על סוס כי אם לא הגיע הזמן שתלמד

היא סתמה לי את הפה ורכבה בצורה מקצועית ביותר. עוד לא נתקלתי בבחורה פראית כזאת. אלונה את גומרת אותי מותק את מושלמת תמשיכי מאמי תמשיכי... והיא רוכבת נעה הצידה בתנועות סיבוביות ואני כבר לא יכול אני עומד לגמור אבל מושך את זה עוד מפסיק אותה נותן לה למצוץ והיא אלופה! פשוט אין מילים..

אלונה מוצצת, מלקקת כל אזור, לא מפספסת כלום. לכל ביצה נתנה תשומת לב ולבולבול הענק שלי נתנה מציצה של החיים. אני הרגשתי שהוא נהנה וזה בגלל השפריץ החם שאלונה קיבלה. הנה זה מגיע אלונה את מוכנה היא פתחה את הפה ואמרה לי לגמור בתוכו. בחורה כזאת לא נתקלים בכל יום. אני גמרתי לה ישר בפה והיא בלעה הכל! מבלי להשאיר טיפת זרע מחוץ לפיה.

זה היה הסקס הטוב ביותר שהיה לי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה