ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום ראשון, 18 באפריל 2010

בלוג סקס - סיפורי סקס אמיתיים

אחד הדברים שאני הכי אוהב לעשות באינטרנט זה להכנס אל בלוג סקס ולקרוא מה יש למנהל הבלוג לכתוב.. בדרך כלל מנהלים שכותבים בלוגים של סקס כותבים שם סיפורי סקס אמיתיים שקרו להם והם מצרפים תמונות סקס ואפילו סרטי סקס ביתיים שהם צילמו. זה מאוד מחרמן אותי לקרוא אני מרגיש כיאלו אני מחליף אותם בסיטואציות שקרו להם וזה כיף וגורם לי לגמור מהר יותר..

יש באינטרנט הרבה בלוגים שאני עוקב אחריהם אני לא יכול לכתוב את כולם כי הרשימה לא תגמר אבל אני יכול להמליץ לכם על כמה בלוגים איכותיים שמתפרסמים שם מידי יום סיפורי סקס וקישורים אל סרטי סקס מלאים בחינם!

בלוג סקס - בלוג סקס זהו בלוג וותיק מאוד שבו מתפרסמים מידי כמה ימים סיפורי סקס מחרמנים ביותר אני מאוד ממליץ לכם לקרוא את הסיפורים פשוט כיף לקרוא את הסיפורים. הכותב מצליח לכתוב בצורה כל כך מחרמנת עד שאני מרגיש שאני הכוכב בסיפור ולא הוא.

סקס 2000 - אתר סקס חדש שהוא בעצם בלוג סקס וגם בו מתפרסמים מידי כמה ימים סיפורי סקס. הסיפורים נכתבים ע"י הגולשים וכל גולש יכול לשלוח אל המערכת סיפור סקס ואם הוא יהיה מספיק טוב הוא יתפרסם בבלוג. הייחודיות של הבלוג הזה הוא שהוא מפרסם מידי כמה זמן תמונות סקס של מנהל הבלוג עם בנות שהוא היה איתן. אותי אישית זה מאוד מחרמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה