ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום שבת, 10 באפריל 2010

זיינתי חיילת במגב - תמונות

אני זוכר את הלילה ההוא שחזרתי מאוחר מהמועדון הייתי שיכור ושפוך הייתי חייב להתקלח אבל לא יכולתי נרדמתי על הספה כמו הומלס שנרדם על ספסל וישנתי כל כך הרבה כמה דקות לפני שהתעוררתי חלמתי חלום ובו אני מכיר חיילת מגב בתחנת אוטובוס ואנחנו מתחילים לדבר ואני רואה שיש בנינו קליק... אנחנו בדרך לאילת היא משרתת שם ואני בדרך לחופשה מהסרטים עם כמה חברים..


החלום הזה הפך למציאות אחרי חודשיים נסענו לאילת בחופשת הפסח אני ועוד כמה חברים כאשר אנחנו מחכים בתחנת האוטבוס ניגשת אליי חיילת מגב ומבקשת סיגריה ואני בתמימותי נותן לה ומתחיל דבר איתה על השירות של וזה.... באוטובוס התיישבנו ביחד היא ישנה עליי חלק מהנסיעה התחילה לחבק אותי ונוצרה ממש כימיה..

הייתי חייב להתקדם עוד קצת כדי לראות עד כמה רחוק אפשר להגיע איתה וכשהיא נרדמה התחלתי לעשות לה ליטופים נעימים בכל הגוף והגעתי גם לחזה שלה אמרתי על החיים ועל המוות והתחלתי למשש אותו הוא היה כזה נעים... הוא התעוררה חייכה אליי ואמרה לי שזה נעים לה ושאני אמשיך... ואי זה פשוט מזכיר לי סרט סקס מהולוויד.


החלפנו טלפונים בסוף הנסיעה וקבענו שביום שלישי היא תגיע אליי למלון כי היא אמרה שהם יוצאים לחופשה.. את ההמשך אני אכתוב בפעם הבאה... אבל עד אז.. תהנו מהתמונה שלה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה