ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום שלישי, 20 באפריל 2010

סקס משפחתי - היה כיף

לפני 5 שנים ההורים שלי התגרשו אני נשארתי לגור עם אבא שלי איתו אני מתחבר יותר ואמא שלי עברה עם האחיות שלי לעיר אחרת.. אנחנו לא ממש בקשר אבל באמת שכיף לי עם אבא שלי הוא יותר חבר טוב מאשר אבא.

אבא שלי אחד שאוהב לצאת ולבלות הולך למועדונים ואפילו אני יוצא איתו לשחק סנוקר ולדאנס ברים.. ממש אבא קטלני יש לי. הוא הכיר לפני כמה חודשים מישהי באחת המסיבות קראו לה מירי היא הייתה גרושה בלונדינית עם חזה קטן ותחת סקסי הם יצאו כמה פעמים והוא סיפור לי שהם עושים סקס והיא מזדיינת כמו חתולת מין.. אבא שלי ממש פתוח איתי בדברים האלו

כשמירי עברה לגור אצלנו בדיוק נפרדתי מחברה שלי והייתי חרמן ביותר... יום אחד יצאתי עם אבא שלי שתינו קצת ואז יצאתי ביציאה אבא אולי אני ואתה נעשה סקס עם מירי?? נראה לך שהיא תסכים? אבא שלי נהיה פתאום רציני חשבתי שהוא כועס עליי ואז הוא יצא ביציאה בואנה אתה יודע שאף פעם לא עשיתי את זה זה יכול להיות רעיון מעולה! היא תסכים היא תעשה סקס עם נמר אם אני אגיד לה..

בדיוק ביום הולדת שלי חגגנו כל המשפחה ואז חזרנו כל אחד לבתים שלו אבא שלי אירגן שתייה לכבודי ושתינו אני הוא ומירי שתינו המון ואז התחלנו לשחק משחקי אמת או חובה ואז הגיעה החובה של מירי.. אבא שלי הסתכל עליה הסתכל עליי ואמר לה חובה עליך לנשק את הבן שלי

מירי הייתה בשוק קצת אבל האלכוהול השפיע על כולנו והיא התקרבה עליי ודווקא לי צרפתית של החיים הזין שלי קפץ עוד שניה מהמכנס והגיע לשמיים! לא האמנתי שזה קורה אפילו שהייתי שיכור רצח.. הנשיקה הייתה כל כך ארוכה בזמן שאני מנשק אותה אבא שלי התחיל להתקרב ולהכניס לה יד לתחתונים בזמן שאני והיא מתנשקים הוא מביא לה ביד והיא גונחת קלות ומשמיעה קולות של חתולת מין

הבנתי שאנחנו היום הולכים לעשות סקס משפחתי אני אבא ומירי.. מירי הבינה את הרמז והורידה לי את החולצה והתחילה ללטף את כולי בזמן שהיא כבר ללא תחתונים ומכנס ואבא שלי מאחוריה מלקק לה את התחת והכוס. אני מתחיל להוריד את המכנס היא מכניסה לי יד לתחתון ואומרת לי ירשת את הגנים של אבא שלך אני מקווה כי יש לו זין ענק! אמרתי לה חכי שתראי את שלי..

היא הורידה את התחתון וראתה זין באורך 23 סנטימטר של בחור צעיר זין עבה וחזק עם זקפה מלאה. היא הכניסה אותו לפה התחילה למצוץ לי בזמן שאבא שלי כבר נותן לה בדוגי מאחורה וקורץ לי בעין.. אחרי כמה דקות של מציצה טובה שקיבלתי היא מסתובבת ומוצצת לאבא שלי אני לוקח את הזין מכניס לה אותו לכוס והיא אומרת לי לאט אני צריכה להתרגל לגודל הזה

במשך 15 דקות בערך אני מזיין אותה חזק מאחורה היא מוצצת לאבא שלי ואז הוא סיבב אותה, הושיב אותה על הזין שלו והכניס אותו ישר אל החור של התחת שלה, הוא קורא לי להצטרף אני מכניס אותו ישר לכוס שלה וביחד אנחנו מזיינים אותה היא צועקת וגונחת חזק ...

זה היה הסקס המשפחתי הכי טוב שיכול להיות... בסופו של דבר גמרנו שנינו באותו זמן על הפנים שלה היא ליקקה הכל ולא השאירה סימנים. אבא אמר לי בסוף זאת המתנה שלנו ליום ההולדת שלך...

סקס משפחתי - היה כיף כבר אמרתי? :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה