ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום חמישי, 13 במאי 2010

סקס עם בתולה

אתמול עשיתי סקס עם בתולה. שבוע שלם התכוננתי לזה. הידידה שלי אמרה שנמאס לה להיות בתולה ושהיא רוצה את עזרתי.

ראיתי במשך שבוע סרטי סקס ואיך מתנהגים עם בתולה בסרטים. איך להתחיל במשחק מקדים ואיך להרטיב אותה.

עד שאתמול הידידה התקשרה ואמרה שהגיע הזמן והיא רוצה שאני אבוא אליה . הגעתי אליה והיא הייתה לבד בבית . היא הפעילה סרט כחול וראינו אותו ביחד. היא אמרה ככה אני רוצה שתעשה לי,. בסרט שראינו הייתה בחורה סקסית מקבלת זין בדוגי סטייל ויורד לה דם מקרום הבתולין.

אמרתי לידידה שאני חושב שכדאי לה לעשות את זה בדרך אחרת, והושבתי אותה על המיטה.
שמתי יד מאחורי ראשה והנחתי אותו בעדינות על הכרית.

הפשטתי אותה ועליתי עליה בעדינות . התנשקנו בחושניות והכל היה ורוד. לקחתי את הזין שלי והנחתי אותו בפתח הכוס שלה. ניסיתי להכניס וכאב לה נורא. התחלתי למשש את החזה שלה ולנשק את הפיטמות הזקורות שלה , היא אהבה את זה . תוך כדי שלחתי יד לדגדגן שלה ועשיתי לה ביד.

הרמתי את אחת רגליה וניסיתי שוב את מזלי. הכנסתי אותו קצת והוצאתי, הכנסתי שוב קצת יותר ושוב הוצאתי , וכך עד שהגעתי בפנים עד הסוף. היא נאנחה בקול בתולי וסקסי. הוצאתי והכנסתי את הזין שלי לתוכה לאט ובעדינות כשכל פעם שהוא נכנס לתוכה היא נאנחת מכאב.

על המיטה היה כתם דם, המשכתי לזיין אותה והיא התחילה ליהנות. היא התחילה להתפתל והבנתי שהיא גומרת, התחלתי להגביר את הקצב אבל לא כמו הזונה בסרט הסקס אלא טיפה יותר מהר.

היא גמרה ורעדה במשך 10 דקות. אחרי זה היא אמרה שהיא אוהבת אותי ואני אמרתי לה שזה לא אהבה. למרות שאנחנו ביחד היום. רק עשינו סקס ראשון בשבילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה