ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום שישי, 19 בנובמבר 2010

הפעם הראשונה שעשיתי סקס עם החבר

הייתי בחופשה עם הבנות שלי בשנה שעברה. ביום הראשון יצאנו למשקאות פגשתי כמה בחורים מן הבית באותו אזור הגב. הייתי בודד בזמן ולא יכולתי להשאיר את עיני בחור אחד. שמתי לב שהוא כל הזמן מסתכל עלי, גונב מבטים מחייך בביישנות. הוא היה גבוה עם שיער כהה, מסופר קצר, אבל גלי. עיניו היו חומות עמוקות בזמן שכל מה שיכולתי לדמיין היה כמה גדול הזין שלו היה כי הייתה לו בליטה מאוד יפה בחלק התחתון וכל כך רציתי למצוץ לו לעשות איתו סקס טוב.
הקבוצה היתה כל במועדון, וכל אחד מאיתנו היו יחד עם בחור. כולנו רצינו לקבל קצת אהבה חופשה עד סוף שבועות שני שלנו. ראיתי את ההזדמנות שלי להיות קצת זמן לבד עם גבר חג שלי, ולכן לקחתי את ידו והובילה אותו דרך ההמון של אנשים למרפסת. לפני שהספקתי להסתובב הוא הניח בזרועותיו החסונות סביב מותניי ומשך אותי אליו. התנשקנו ואני לחוץ נגדו. יכולתי להרגיש את הקשיות שלו נגד הבטן שלי וזה גרם לי כל כך רטובה. שברתי מאחיזתו והוביל אותו אל החוף הסמוך. זה היה חשוך ושקט, אף אחד לא היה בסביבה.
אני לא בזבז זמן להתיר את מכנסיו. החלקתי על הברכיים מתגלה הבליטה שלו, לקחתי אותו לפה מיד. הוא לפת את כתפי והחל לגנוח. מצצתי קשה ועבר את היד למעלה ולמטה פיר שלו. הוא עצר אותי אחרי כמה זמן, נעים לי על הגב. הוא הרים את החצאית שלי מעלה את ראשו נעלם בין רגליי. עם הלשון שלו, הוא העביר חוטיני שלי הצידה והחלה קפיצי לשונו פנימה והחוצה של הכוס הנוטף שלי. גנחתי כל כך חזק כמו שהוא התחיל למצוץ, הזזה אצבע אחת לתוכי. הדגדגן שלי היה על האש. כבר לא יכולתי להתאפק רציתי כל כך לעשות איתו סקס הוא חירמן אותי בצורה מטורפת.

לפני זמן לא יכולתי לקחת את כל ההתרגשות יותר ומשך אותו מעלי. לחשתי, "אני רוצה אותך בתוכי עכשיו." תוך שנייה הוא מיקומו מותניו בין רגלי בעדינות דחף את הזין שלו לתוך הכוס לי. הוא נאנח וחייך כמו לקחתי אותו בתוכי. הוא דחף חזק יותר ויותר, ואני צרחתי בהנאה כשהוא נישק אותי בצוואר עברה בתוכי. שנינו בא עם אקסטזה באותו רגע, והוא התיז את מטענו לתוך אותי עם דחף אחד הסופי. נשארנו יחד באותו לילה ועד היום אנחנו רשמית זוג, עדיין שיתוף הפעלות מהביל בבית ומחוץ לבית. היה פשוט סקס טוב אני כל כך אוהבת אותו!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה