ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום שני, 29 בנובמבר 2010

מסיבת סקס מטורפת - סיפור סקס אמיתי

אז הייתי עושה מסיבה סקס עם קבוצה של חברים. הזמנתי את הבחורה הזאת, כי אני אוהבת, ואני יודע שהיא אהבה אותי בחזרה. אז במסיבה שמרנו נראה מחליפים, ואני באמת יכול להגיד שהיא רוצה משהו. קצת אחר כך דיברתי עם חברים שלי והיא הלכה על ידי והביט בי, ואז מסמן עם עיניה אל הבית. היא נכנסה לתוך הבית, ואני אחריה. כשהגעתי בבית התחלנו להתנשק. דחפתי אותה אל הקיר, התחלנו לשים את הידיים שלנו אחד על השני. ואז היא התרחקה ונכנסה לחדר הטלוויזיה היא אמרה לי בוא אחריי אני חמה. אני כמובן בעקבותיו. כאשר נכנסתי, המשכנו שלנו להפוך את הפגישה. כשנכנסנו עמוק לתוך, אני לאט לאט דחף אותה אל הספה ואני שכבתי על גבי אותה. המשכנו ללכת עמוק יותר אמרתי לה שאני חרמן ממש ופינטזתי עליה בשבוע שעבר עושה איתי סקס בחינם בכל הלילה.
לבסוף שנינו ידענו מה אנחנו רוצים. רכנתי רוכסן מכנסיה. משכתי אותם למטה, ולאחר מכן עשה את אותו הדבר עם התחתונים שלה. התחלתי למשש אותה במשך דקה או שתיים. היא היתה להירטב באמת. אז אני קם על ברכיי והיא התיישבה רוכסן המכנסיים שלי והוריד אותם. אני כבר הייתי חרמן בטירוף כל כך רציתי לעשות איתה סקס. אז היא הורידה את תחתוני הבוקסר שלי, גורמת הזין שלי אל המעיין החוצה. היא הושיטה את ידה לכיס והוציאה קונדום. "אתה בא מוכן," אמרתי. היא רק חייכה אלי. לבשתי את הקונדום ולאחר מכן ירדנו שוב.
דחפתי את הזין שלי לתוכה וההרגשה היתה כל כך מדהימה. המשכתי לשאוב פנימה והחוצה, עושה איתה. אחרי קצת הביאה את ידיה מעלה את כפתורי חולצתה. עזרתי ומשך אותו לגזרים, עדיין מזיין אותה, והחל למצוץ את שדיה ואת הציצים. היא גנחה יותר ויותר. מזיין ומוצץ על שדיה נמשך בערך 10-20 דקות, עד ששנינו לשיא. אין ספק זה סקס הכי טוב עדיין. החלק הכי טוב היה פשוט יוצאת 30 דקות מאוחר יותר, רק כלאחר מדבר עם חברים שלי כאילו כלום לא קרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה