ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום שלישי, 23 בנובמבר 2010

אני אוהבת סקס אנאלי!

אמנם תמיד אהבתי גירוי בפי הטבעת, אני חדשה בכל הנושא של סקס אנאליים. אני כבר מתה לדבר עם מישהו על זה ואף אחד החברות שלי היה פעם חלום של לקיחת זין בתחת שלהם. המאהב שלי הוא חתיך חם פולנית הסיציליאני. בפעם הראשונה שהוא ואני עשינו סקס אנאלי חזר ביוני 2006 השתמשנו בקונדום. זה הרגיש נהדר עכשיו אני מכורה רשמית של סקס אנאלי.
בפעם השנייה שעשינו את זה היה אולי שבועיים מאוחר יותר, ללא קונדום. גם הזין שלו גדל או פי הטבעת שלי התכווץ, כי הכניסה לא הייתה קלה. הוא השתמש הרבה חומר סיכה, אבל הוא באמת היה צריך להתאמץ כדי לעבור הסוגר שלי. אני חושב שזה בגלל שהייתי על הגב עם הרגליים שלי על כתפיו. פעם הוא היה כאילו ... וואו! הוא רק ערימת נסע התחת שלי. התחושה של Jizz חם שלו יורה בתוכי היה מדהים אני בעצם היה די אינטנסיבי אורגזמה ואני אחת הנשים האלה, כי לא בהצטיינות כל הזמן. אל תבינו אותי לא נכון, אני תמיד נהנהת ממין, אני פשוט לא תמיד בהצטיינות.
יקירי שלי דפק את הכוס שלי בא לי כל כך קשה הופתעתי שהוא לא משאיר שקע צוואר הרחם שלי. קשה ובכל זאת, הוא זיין אותי בתחת, שוב בסגנון כלבלב, הפעם איטי וקל. זה היה נשגב, ואני ממש בכיתי משמחה. הוא שטף את הזין שלו, ואני נשאב לו מספיק זמן כדי להוציא אותו שוב קשה. ואז הוא זיין את הכוס שלי ממש לפני שהוא עומד לגמור, הוא הוציא ודחף את הזין שלו בתחת שלי, פשוט המשכתי לזיין את התחת שלי. באתי שוב הוא בא שניות מאוחר יותר.

תמיד אהבתי את ההרגשה של כוס מלאה בהצטיינות, אבל התחת ואת הכוס המלאה של הזרע הוא הטוב ביותר. זה גורם לי להרגיש נשית, סקסי.. הוא יכול היה רק חילוף שעה, אבל מה שעה זה היה! כשהלכתי אותו אל הדלת, יכולתי להרגיש את השפתיים הכוס שלי ואת הלחיים בתחת להחליק הזזה אחד נגד השני מ בהצטיינות כל סיכה. אני אוהבת את ההרגשה הזאת של אחרי סקס אנאלי משובח!

תגובה 1:



  1. אנחנו עושות שיחות סקס חמות ולוהטות ושיחות ארוטיות בוואצפ עם תמונות שלנו, ומוכרות סרטי סקס פרטיים שלנו שצילמנו בבית, שלחו וואצפ לאחת מאיתנו לפרטים:

    050-7534732 בר

    051-5500178 קורל

    055-2664759 דנה

    055-9310377 ספיר

    השבמחק