ברוכים הבאים אל בלוג סקס בחלום!

גולשים וגולשות יקרים, הגעתם אל בלוג סקס בחלום, בלוג שבו יתפרסמו סיפורי סקס אמיתיים, סיפורים שחלמתי עליהם והפכו למציאות כאשר התעוררתי. בבלוג אפרסם גם המלצות על אתרי סקס המספקים סרטי סקס מלאים בחינם ועוד המלצות על בלוגים, אתרי סקס ועוד..

יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

סקס בחינם - סיפור סקס לפנים!

מציצה הראשון שלי קרה ביום הזה, כאשר חברים של אחותי באה אלינו לארוחת ערב. אני בן 20 אז היה בחדר שלי צופה בערוץ פלייבוי באיזה סרט סקס. כמובן שחשבתי הדלת נעולה, ואני הייתי יושב מול הטלוויזיה עם היד על הזין שלי ואת המכנסיים.
ובכן, בכל מקרה, אחותי ושתי חברותיה הלכו לקולנוע, אבל אף אחד, בן 18, המתין בבית שלי עבור הוריה לבוא לקחת אותה. היא חיפשה הז 'קט שלה בטעות נכנס לחדר שלי לחשוב שזה היה אחותי. ראשית היא היתה כמו שחקנית פורנו בסרט סקס הכי טוב שראיתם, "אוי אלוהים שלי, מצטער," ועל שמאל, אבל מיד אחרי שהיא חזרה לדבר על מה אני מתבונן היה לשאול שאלות בנוגע אלי.

נדל מהר נכנסנו בשיחה סקסית הזין שלי היה כל כך גדול וזקוף הוא היה קופץ החוצה של המכנסיים שלי. אמרתי שאני חרמן אמיתי וכך היא עשתה היא אמרה שגם היא והדרך אל סקס הייתה בטוחה וקלה. תפסנו אחד את השני והתחלנו להתנשק ולגעת. לאחר מכן, היא קיבלה ממני ופתח את חולצתה, יושב עלי. היא דחפה את הפנים שלי לתוך הציצים מסיבית שלה הייתי מתיר את החזייה. היא משכה את החולצה שלי והתחיל לגעת לי בזין. הסתובבנו קצת פורנו על והתחלתי לצפות.

ישבנו לנו, לי דבר מלבד זוג מתאגרפים וגם אותה בחוטיני, עם הזין שלי קופץ החוצה אותה לוחצת את הציצים שלה מול הפרצוף שלי. כשצפינו הבחור פורנו לקבל מציצה, היא תפסה את הזין שלי והכניס אותו לתוך הציצים שלה התחיל לסחוט אותם. אוי זה סקס הולך להיות ממש טוב אני כבר רואה. נוסף על כך, היא החלה ללקק את החלק העליון של הזין שלי וזמן קצר לאחר מכן נתנה לי מציצה מלא. אני באה שלוש פעמים בפיה כבר לא יכול לקחת את זה. תפסתי אותה ודחף אותה על המיטה שלי ודחף את הזין שלי לתוך הכוס החם, הרטוב שלה. למרבה הפלא היה לנו חווית סקס הטובה ביותר אי פעם עם וסיימה לפני ההורים שלה הגיעו. עכשיו אנחנו היכרויות ובקרוב תתחתן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה